فروش چربی گیر

  • ۰
  • ۰

سردخانه صنعتی چیست؟

به کار گیری تجهیزات خاص و مورد نیاز در حرفه خود به معنی حفظ کس و کار و سرمایه شما است و اگر شما در هر حوزه ای فعالیت و مشغول به کار باشید، تجهیزات خاص و مورد نیاز خود را باید تهیه نماید. محصولات کشاورزی یا گلخانه ای که آماده مصرف هستند و برداشت می باشند ممکن است تا رسیدن به دست مشتری بر اثر هوای گرم یا هوای خیلی سرد، کیفیت خود را از دست بدهند یا با فاسد شدن، میوه و محصولات اطراف خود را نیز فاسد کنند و دشواری و سختی های که در طی سال برای رسیدن محصولات خود کشیده اید، هیچ می شود. یک شرکت تولید محصولات دارویی و بهداشتی را در نظر بگیرید که با ماده های اولیه فوق العاده حساس و گران سر و کار دارند و اندکی تغیر در ساختار آن ها سبب می شود تا تلاش شبانه روزی و تحقیقات و آزمایشات آن ها نابود شود یا رستورانی که در تهیه غذا از مواد غذایی مختلف و متنوع استفاده می کند با فاسد شدن محصولات غذایی، هزینه ای مجدد برای تهیه آن ها باید پرداخت کنند. همه آن ها به یک تجهیزات نیاز دارند و آن ها بخشی از کاربرد های سردخانه صنعتی است، بله، سردخانه صنعتی برای صنایعی که می خواهند محصولات خاص خود را نگهداری یا ذخیره کنند، از آن استفاده می کنند.

سردخانه صنعتی محرک و ثابت:

کاملا از نام آن ها مشخص است، یک سردخانه صنعتی با ابعاد بزرگتر غیر قابل جا به جایی است و نوع محرک که می تواند با جا به جایی و حمل و نقل از مکانی به مکان دیگر استفاده شود و با ابعاد کوچک طراحی شده اند و دو نوع از سردخانه صنعتی تلقی می شوند.

سردخانه صنعتی زیر صفر و بالای صفر:

دو نوع دیگر از سردخانه های صنعتی، با دمای متفاوت از یکدیگر که در نوع زیر صفر واضح است که دما کم تر از صفر است و اغلب حالت انجماد را برای محصولات ایجاد می کند و محصولات پروتیئنی، جزء مواردی هستند که نیاز به این نوع سردخانه صنعتی دارند و در بالای صفر، حالت انجماد وجود ندارد و برای میوه ها و سبزیجات و.. مناسب تر است.

کاربرد سردخانه صنعتی:

محیط های کنترل شده با دما را سردخانه صنعتی می گویند که در صنایع غذایی و صنعت دارو سازی و.. ورد استفاده قرار می گیرند. بر اساس حفظ کارایی و برنامه ریزی دقیق و طراحی خاصی که برای آن ها در نظر گرفته شده است، هزینه های جاری و نگهداری را کاهش می دهد و برای حفظ مدوام و شرایط صحصیح نگهداری، سردخانه های صنعتی با کنترل دما، انتخاب عالی است. ذخیره سازی یک کار مهم است که در طیف گسترده ای از صنایع وجود دارد، مواد غذایی از جمله: نوشیدنی ها، محصولات کنسروی، میوه و سبزیجات، دارو و شیمیایی نگهداری می شود. روزانه محصولات غذایی متنوع و با طعم و عطر های خاص تولید می شود و افزایش تقاضا برای طراحی سردخانه های صنعتی افزایش می یابد. برای حفظ مواد غذایی و تامین دمای مناسب، وجود یک سردخانه صنعتی ضروری است. برای تامین و بالا بردن ماندگاری یک محصول اولین اقدام و راهکار، قرار دادن آن ها در یک دمای مشخص و معیین است و با بالا بردن ماندگاری آن، میزان ضایعات آن ها کاهش یابد و در ماندگاری آن ها موثر تر است. با این وجود اقدامات لازم برای آن سردخانه صنعتی است. شرایط به وجود آمده توسط یک سردخانه صنعتی، کیفیت غذا و محصولات دیگر را تضمین می کند. هر یک از محصولات از قبیل: محصولات لبنی، پروتیئنی، میوه و سبزیجات و.. پس از برداشت یا کشتار، به سرعت فساد می شوند و در روز های گرم تابستان با افزایش دما، میزان فاسد شدن آن ها چند برابر خواهد شد. یکی از روش های نگهداری با تکنولوژی، سردخانه صنعتی است که به وسیله آن، فاسد شدن غیر ممکن است و دمای مد نظر هر نوع محصولی را فراهم می کند.

مزایای سردخانه صنعتی:

این تجهیزات می توانند حجم بیش تری از فراورده های غذایی و محصولات را نگهداری و ذخیره کنند. در ماقیسه با سایر تجهیزات که برای نگهداری محصولات غذایی استفاده می شود، فضای بیشتری دارد و به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر است. سردخانه های صنعتی تجهیزاتی هستند که از چندین قطعات و اجزای با کیفیت تشکیل شده است و می توانند در کاهش فاسد شدن اقسام و محصولات غذایی موثر باشند.

افزایش ماندگاری فقط یکی از مزایای سردخانه های صنعتی است در ادامه به سایر مزایای آن ها اشاره خواهد شد.

همانطور که گفته شد فضای بیشتری برای ذخیره سازی دارند و یخچال ها و فریزر ها که از آن ها به عنوان محصولات نگهداری و ذخیره سازی نیز استفاده می شود با فضای محدود، مواد غذایی کم تر در آن ها جایی می گیرد. با این وجود برای صنایعی که مواد اولیه زیادی در اختیار دارند، سردخانه صنعتی با ظرفیت بزرگتر مناسب تر است.

بهداشت مهم ترین وظایف هر صنایعی به ویژه صنایع غذایی است. با افزایش دما و گرما، میوه ها تازگی خود را از دست خواهند دادند و برای رشد باکتری های مضر محیط مناسبی را ایجاب می کند. تمام این خسارت ها به این دلیل بروز می دهد که شما محصولات خود را در دمای مشخص و صحیح یا محیطی امن نگهداری نکرده اید. اما اگر از ابتدای برداشت در محیط سرد و خنک و از سردخانه های صنعتی استفاده کرده باشید، نه تنها محیطی برای تکثیر باکتری ایجاد نمی کند بلکه، بوی بد یا ظاهر نامناسب و کیفیت پایین نیز به وجود نخواهد آمد. بر همین اساس بهداشت و ایمنی محصولات شما حفظ خواهد شد و در ارائه محصولات با کیفیت تر موفق تر خواهید بود.

بهره وری انرژی، از مزایای دیگر این محصولات است، این بدان معناست که انرژی کمتری برای تعادل و تنظیم دما در حین استفاده مورد نیاز است. عملکرد سردخانه های صنعتی با انرژی کمی است که در اوضاع بحرانی جهان و کاهش منابع طبیعی بسیار مفید و کارآمد است. این تجهیزات ذخیره سازی بر اساس اصل عمکانیزم، حفظ دمای بهینه برای کمک به اطمینان از طول عمر موادی که ذخیره می کنند کار می کنند. اگر چه انواع مختلفی از سردخانه های صنعتی وجود دارد که از نظر ابعاد و موادی که در آن ها ذخیره می ‌شود، متفاوت است، اما همه آن ها از نوع عملکرد عالی برای حفظ دمای مطلوب استفاده می کنند. طراحی خاص آن ها به حفظ محصولات نگهداری شده به جهت مدت طولانی کمک می کند و می توانید تا دو یا سه سال آن ها در این تجهیزات بدون هیچ گونه تغییر و طعم بد نگهداری نمایید.

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر:

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو سردخانه صنعتی و طراحی تجهیزات صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد. سردخانه صنعتی شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، یک سرمایه گذاری عالی، با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سردخانه صنعتی، فرآیند تولید سردخانه صنعتی و همچنین اطلاع از قیمت سردخانه صنعتی، به وبسایت سردخانه صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشید.


  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • چربی گیر تجهیزگستر خاورمیانه