فروش چربی گیر

  • ۰
  • ۰

چربی گیر:

به عبارت ساده تر، چربی گیر سیستمی است در داخل یک لوله تخلیه یا زباله برای جلوگیری از ورود چربی به سیستم فاضلاب گسترده تر. گیر چربی نه تنها از تجمع زباله در لوله‌های شما جلوگیری می‌کند، بلکه می‌تواند از رسیدن آلاینده‌ها به منبع آب جلوگیری کندو آشپزخانه شما بهداشتی‌تر خواهد بود!در حالی که این بدان معنا نیست که شما فقط می توانید همه چیز را در سینک آشپزخانه بگذارید و سیستم شما از آن مراقبت می کند، به این معنی است که روغن اضافی و زباله در مقایسه با آشپزخانه خانگی جمع نمی شود و به سیستم های لوله کشی آسیب نمی رساند.تعداد زیادی سیستم با اندازه های مختلف بر اساس نیاز شما در بازار وجود دارد. یک چربی گیر ساده می تواند سرعت جریان کمتری را تحمل کند. اما اگر در مقیاس بزرگتر کار می کنید، ممکن است به یک چربی گیر نیاز داشته باشید. اندازه به وسایل لوله کشی شده ای که در آشپزخانه خود نیاز دارید بستگی دارد.دستورالعمل‌های برای کمک به شما در تعیین آنچه برای کسب و کار خود نیاز دارید تنظیم شده است. اما اگر هنوز کسب و کار خود را شروع می کنید.

چربی گیر چگونه کار می کند؟

اساساً، چربی گیر یک دستگاه لوله کشی است که چربی، روغن و مواد غذایی اضافی را از آبی که می تواند با خیال راحت وارد سیستم فاضلاب شود جدا می کند. انواع مختلفی از چربی گیرها وجود دارد و ممکن است به روش های کمی متفاوت عمل کنند، اما نتیجه نهایی همیشه یکسان است.هنگامی که جریان خروجی از سینک آشپزخانه شما وارد تله چربی می شود، ذرات غذای جامد به پایین فرو می روند، در حالی که چربی و روغن های سبک تر به سمت بالا شناور می شوند. این آب تمیزتر در وسط سپس به یک مخزن ثانویه پمپ می شود و به سیستم فاضلاب معمولی بازگردانده می شود و به طور عادی به سفر خود ادامه می دهد.با این کار چربی و مواد جامد باقی مانده در مخزن اول باقی می ماند. پس از مدتی این مواد جامد جمع می شوند. این زباله ها باید سپس پمپاژ و دفع شوند، باید یک پیمانکار مورد اعتماد را استخدام کنید تا این زباله ها را به درستی دفع کند.چربی گیر شما باید تا حد امکان نزدیک به آشپزخانه نصب شود و در عین حال برای تمیز کردن و نگهداری به راحتی قابل دسترسی باشد.

نگهداری چربی گیر:

شما باید به طور منظم چربی گیر خود را تمیز کنید:

از آنجایی که چربی گیر شما دائماً با روغن‌ها و چربی‌های خنک‌کننده پر می‌شود که به جامد تبدیل می‌شوند، پتانسیل زیادی برای گرفتار شدن و گیر افتادن در داخل دستگاه وجود دارد. درک اینکه چگونه چربی گیر شما در کمترین زمان ممکن مسدود می شود، آسان است.اگر چربی گیر شما مسدود شود، به این معنی است که تجمع مواد زائد می تواند باعث سرریز شدن سینک شما و ایجاد مشکلات بیشتر در لوله کشی شما شود.باید به طور منظم ماهیانه یا سه ماهه بر اساس اندازه دستگاهتان چربی گیر خود را تمیز کنید. با این حال، اگر شلوغ تر از سایر موسسات هستید و علائمی وجود دارد که این کار برای شما ضروری است، ممکن است نیاز به نظافت زودتر از موعد مقرر داشته باشید.زهکشی آهسته سینک ناشی از تجمع زباله به این معنی است که آب شما منطقه باریک تری برای زهکشی دارد و می تواند به سرعت منجر به مشکلات بزرگتر شود.

بوی بد ناشی از تجمع چربی و روغن:

زهکش های پر سر و صدا به شکل غرغر یا غرغر به این معنی است که زباله های سینک شما ممکن است مسدود شده باشند.لوله کش تجاری چربی گیر شما می تواند به شما کمک کند تا بر اساس نوع استفاده و نوع چربی گیر، یک برنامه تعمیر و نگهداری برای چربی گیر خود تنظیم کنید.

بهترین راه برای نگهداری چربی گیر:

بهترین کاری که می توانید انجام دهید اگر شک دارید که چربی گیر شما نیاز به تعمیر و نگهداری دارد این است که با یک لوله کش تجاری تماس بگیرید.

به طور منظم زهکشی آشپزخانه خود را با آب داغ بشویید تا به مواد جامد انجماد کمک کند تا لوله ها را به سمت چربی گیر حرکت دهند.

از محصولات پاک کننده سازگار با محیط زیست استفاده کنید تا فاضلاب وارد سیستم فاضلاب ما نشود. .

همه اعضای تیم آشپزخانه شما باید بدانند که حفظ زهکشی آشپزخانه که به دام چربی شما می رسد چقدر مهم است. به آنها کمک کنید تا علائمی را بیاموزند که یک چربی گیر باید تمیز شود تا زمانی که نشانه ای از مشکل وجود دارد، لوله کش تجاری شما بتواند در اسرع وقت به آن دست یابد.

 چربی گیر پلی اتیلن:

این چربی گیرهای پلی اتیلن در مواقعی که حداکثر مقاومت در برابر خوردگی مورد نیاز است، گزینه بسیار خوبی هستند. گریس گیرهای پلاستیکی ما با استفاده از یک فرآیند هیدرومکانیکی ساده اما بسیار مؤثر از ورود گریس، چربی و روغن به خطوط فاضلاب و آسیب آن ها جلوگیری می کند. مانند تمام چربی گیرها، آن ها به یک کنترل جریان خارجی در جلو نیاز دارند که به عنوان مسدود کننده خط ورودی عمل می‌کند و تضمین می‌کند که نرخ جریان زباله از توصیه‌های جریان متناوب گالن در دقیقه تجاوز نمی‌کند.تست شده و تایید شده بر اساس استانداردهای PDI-G101، قادر به مقاومت در برابر استفاده مداوم حتی در دماهای تا 212 درجه فارنهایت هستند. آن ها به طور استاندارد با یک دستگاه کنترل جریان خارجی، اتصال ورودی و خروجی NPT ماده و یک پوشش پلی اتیلن که با پیچ های فولادی ضد زنگ محکم شده است عرضه می شوند.آن ها برای نصب همسطح با کف یا روی زمین طراحی شده‌اند و در اندازه‌های مختلف موجود هستند. کوچکترین چربی گیر پلی اتیلن سرعت جریان متناوب 7 گالن در دقیقه با ظرفیت نگهداری 5.6 گالن و ظرفیت 30 پوند چربی را ارائه می دهد. بزرگترین دستگاه چربی گیر می تواند می تواند جریان متناوب 300 گالن در دقیقه را با ظرفیت نگهداری 560 و ظرفیت گریس 2822 پوند تحمل کند.

چربی گیر فایبرگلاس:

از آنجایی که بتن مشکلات خوردگی زیادی دارد، ماده ای مانند فایبرگلاس که این مشکلات را ندارد، ممکن است انتخاب بهتری به نظر برسد. در حالی که فایبرگلاس مشکلات خوردگی را که چربی گیر های فولادی و بتن ایجاد می کند، تجربه نمی کند، چالش های دیگری نیز دارد.سختی. فایبرگلاس بسیار سفت و سخت است. در نتیجه در صورت عدم نصب صحیح مستعد ترک خوردگی و خرابی سازه است. یک اشتباه، و ناگهان چربی گیر فایبرگلاس شما نشت می کند. خوب نیست.

مزایا استفاده از چربی گیر:

چربی گیر بهترین راه برای جلوگیری از ورود چربی به فاضلاب شماست. آن ها چربی را به دام می اندازند تا بتوانید به درستی آن را دور بریزید. چربی گیرها مزایای فوق العاده زیادی دارند که برای آشپزخانه شما مفید خواهد بود، چه آشپزخانه تجاری باشد و چه آشپزخانه خانگی. سه مزیت اصلی ما برای نصب چربی گیر عبارتند از:

جلوگیری از الودگی:مزیت شماره یک چربی گیرها توانایی آن ها در جلوگیری از ورود چربی به خطوط اصلی آب است. FOG مخفف چربی، روغن و گریس است. این عناصر تا بالای چربی‌گیر شناور می‌شوند، در حالی که آب خنک‌تر به پایین فرو می‌رود و تخلیه می‌شود.

دوستدار محیط زیست :وقتی چربی‌گیرها را نصب می‌کنید، نقش خود را برای جلوگیری از ورود روغن‌ها به رودخانه‌ها، رودخانه‌ها و اقیانوس‌های ما انجام می‌دهید. به جای اینکه اجازه دهید مه آشپزخانه شما وارد آبراه های طبیعی ما شود، می توان آن را در تصفیه خانه های تخصصی بازیافت کرد تا به مالچ کشاورزی تبدیل شود.

مقرون به صرفه :هنگامی که یک دستگاه چربی گیر نصب می کنید، به جلوگیری از تعمیرات بزرگتر و پرهزینه تر فاضلاب کمک می کنید. اگر مه از آشپزخانه شما به درستی دفع نشود، ممکن است در فاضلاب جامد شود که باعث تعطیلی و تعمیرات پرهزینه می شود.آن ها برای آشپزخانه های صنعتی بسیار مفید هستند.

چرا از چربی گیر استفاده کنیم؟

پاسخ این سوال در توضیحات بالا نهفته است. از آنجایی که آب و روغن ثابت با هم مخلوط نمی شوند، بنابراین وقتی در سینک شسته می شود، لوله ها را مسدود می کند زیرا ضخیم تر از آب است. حتی اگر روغن به عنوان یک ماده داغ در سینک ریخته شود (پس مانند یک مایع است) پس از خنک شدن مجدداً جامد می شود و همان مشکل ایجاد می شود.بحث اصلی برای چربی گیرها این است که اگر چربی در لوله کشی افزایش یابد، در نهایت انسداد و پشتیبان ایجاد می شود. این مشکلات سپس می تواند به فاضلاب اصلی سرایت کند و مشکلاتی را برای تأسیسات تصفیه آب ایجاد کند زیرا گریس با مواد شیمیایی که فاضلاب را تمیز می کند تداخل می کند. در نهایت این هزینه، زمان و هزینه و همچنین ناراحتی غیر ضروری برای افراد یا حتی کشور به عنوان یک کل دارد.

دلایل دیگری که چرا چربی گیر ضروری است:

سازمان های بزرگتر و شرکت های بزرگ در واقع تعهد قانونی به داشتن یک چربی گیر دارند. به عنوان مثال، این موضوع در مورد رستوران ها یا کیترها صادق است.

سیستم های چربی گیر از همان ابتدا کار می کنند و به محض استفاده شروع به گرفتن چربی می کنند. موثرترین آنها میزان بالایی از چربی را در هر ساعت و در روز به دام می اندازند. کارایی لوله های خود یا به طور کلی سیستم آب را تصور کنید؟

به محیط زیست کمک می کند:

بسیاری از چربی گیرها از قدرت کمی استفاده می کنند که آن ها را دوستدار محیط زیست می کند. به همین ترتیب، چربی که به دام افتاده است را می توان بازیافت کرد، به این معنی که هدر نمی رود.

قیمت چربی گیر:

عوامل موثر در قیمت چربی گیر عبارتند از:

قیمت چربی گیر با توجه به ظرفیت و ابعاد ان مشخص می شود.

همچنین با توجه به نوع جنس بدنه ان(پلی اتیلن،فایبرگلاس و...)نیز در تعیین قیمت چربی گیر نقش دارد.

نوع نصب و کاربرد ان نیز از دلایل دیگر در تعیین قیمت چربی گیر می باشد.

اتصالات لازم برای نصب و اجرا و راه اندازی یک چربی گیر نیز می تواند در قیمت چربی گیر حائز اهمیت باشد.

از عوامل دیگر ضخامت بدنه چربی گیر می باشد که در قیمت چربی گیر بسیار مهم می باشد.

نوع گرید نیز در قیمت چربی گیر تاثیرگذار است.

همچنین نوسانات بازار نیز در قیمت چربی گیر بی تاثیر نمی باشد.

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر:

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو چربی گیر و طراحی تجهیزات صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد.چربی گیر شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، یک سرمایه گذاری عالی، با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چربی گیر، فرآیند تولید چربی گیر و همچنین اطلاع از قیمت چربی گیر، به وبسایت چربی گیر تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشید.

جهت کسب اصلاعات بیشتر به صفحه https://industrial-kitchen.com/tajhiz-gostar مراجعه نمایید.

  • ۰۰/۰۹/۲۵
  • چربی گیر تجهیزگستر خاورمیانه