فروش چربی گیر

  • ۰
  • ۰

چربی گیر رستوران:

اغلب ممکن است چربی گیر های رستوران مورد توجه قرار نگیردو داشتن یک چربی گیر رستوران اتفاق خوبی برای رستوران شما است. چربی گیر رستوران اگر مناسب آشپزخانه شما است، به درستی کار می کند و به طور منظم نگهداری شود،نیازمند به تعمییر و یا تعویض نمی باشد.با این حال مهم است که کارکنان یک رستوران از کارکرد یا عملکرد با یک چربی گیر رستوران اگاهی داشته باشند.داشتن یک چربی گیر رستوران منتاسب با کسب و کار شما بسیار مهم است.داشتن یک چربی گیر رستوران یک گام بزرگ برای موفقیت در کسب و کار شما به شمار می اید که دارای مزایا فراوانی است.چربی گیر رستوران چیست و آیا شما به یک چربی گیر رستوران نیاز دارید؟چربی گیر رستوران یکی از با ارزش ترین دارایی آشپزخانه شماست. نگهداری صحیح آن از بسیاری از مشکلات جلوگیری می کند، از بوی نامطبوع تا انسداد فاضلاب و حتی جریمه.با این حال بسیاری از رستوران ها و هتل ها و..نیازمند به یک چربی گیر رستوران می باشند.چربی گیر رستوران به شما کمک می کند تا چربی ها و روغن های اضافی را حذف کند و در شرایط عالی عمل کند و نگرانی کمتری در مورد آن به شما می دهد. چربی گیر رستوران که گاهی اوقات به عنوان چربی گیر نیز شناخته می شود، یک دستگاه است که برای جذب چربی ها، روغن ها و ..قبل از ورود به سیستم فاضلاب طراحی شده است. دو نوع اصلی چربی گیر رستوران وجود دارد،که بدنه ان ها از فایبرگلاس یا پلی اتیلن طراحی و تولید می شود.چربی گیر رستوران معمولاً در منطقه آشپزخانه نزدیک سینک یا ماشین ظرفشویی قرار دارند و می توانند مقادیر بالایی از چربی و روغن را در خود نگه دارند. همچنین می توان چربی گیر های رستوران را در خارج از ساختمان شما، زیر زمین قرار دارند. که این چربی گیر ها بسیار بزرگتر هستند و مقدار بیشتری چربی را در خود جای می دهند. بسیاری از شهرها برای راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی نیاز به چربی گیر رستوران دارند، زیرا نقش مهمی در جلوگیری از مشکلات پرهزینه فاضلاب دارند.

علت استفاده از چربی گیر رستوران:

تقریباً هر آشپزخانه صنعتی به منظور جلوگیری از انسداد فاضلاب نیاز چربی گیر رستوران دارد. چربی گیر رستوران عمدتاً با چربی‌ها، روغن‌ها سروکار دارند که در طی پخت و پز، پخت، سرخ کردن، شستن ظروف یا هر عملیات آشپزی دیگری تولید می‌شوند.حتی با وجود روش هایی برای به حداقل رساندن مقدار چربی یا روغن که در آشپزخانه تولید می شوند، جلوگیری از پایین رفتن همه آن ها در سینک عملا غیرممکن است. خوشبختانه، امروزه چربی گیر های رستوران برای این منظور استفاده می شود. به دام انداختن و از بین بردن چربی و روغن قبل از اینکه وارد فاضلاب اصلی شوند. آن ها می توانند در هر جایی از زیر سینک تا بیرون از رستوران ها و..باشند و از نظر اندازه و جریان متفاوت هستند.اگرچه کار و استفاده از یک چربی گیر رستوران نسبتاً ساده به نظر می رسد، اما چربی گیر های رستوران از انواع مختلف، اندازه ها و کارایی های مختلف وجود دارد هنگام انتخاب یک چربی گیر رستوران برای رستوران خود، مهم است که با یک سازنده چربی گیر رستوران مجرب و همچنین مقررات آشپزخانه صنعتی محلی خود مشورت کنید. نیازهای هر آشپزخانه متفاوت است و قوانین مربوط به اندازه و مکان نیز متفاوت است.تیم ماهر تجهیز گستر می تواند شما را در انتخاب یک چربی گیر رستوران برای کسب و کار شما راهنمایی نماید.بسیاری از مناطق در حال حاضر نیاز به استفاده از یک چربی گیر رستوران در هر موقعیت تجاری آماده سازی مواد غذایی دارند. چربی گیر های رستوران بادوام، سبک وزن، ضد نشت، حمل و نصب آسان هستند. از بسیاری جهات پلی اتیلن و فایبر گلاس نسبت به بتن و.. برتری دارند. چربی گیر پلی اتیلن دارای یک سطح کاملاً یکپارچه است که تضمین می شود خورده، تراشه، پوسته شدن یا شسته نمی شود.

این چربی گیرها دارای ویژگی های زیر هستند:

مخزن ساخته شده ضد نشتی و بدون درز، ساخته شده با مواد با کیفیت بالا که ماندگاری و دوام ان افزایش یافته را در ترکیب با خواص مقاوم در برابر ضربه ایجاد می کند.

سبک وزن، حمل و نصب آسان، در عین حال بادوام و محکم برای مقاومت در برابر سخت ترین کاربردهای صنعت لوله کشی

قابل جابجایی

اتصالات ورودی و خروجی کامل

استاندار

 مقاوم در برابر خوردگی

نصب زیرزمینی یا روی زمین

جمع آوری چربی به گونه ای که در سطل زباله یا لوله های لوله کشی محل کار شما قرار نگیرد، تنها یکی از آن کارهای روزمره است که باید به عنوان یک صاحب کسب و کار مسئول انجام شود. بنابراین، تقریباً همه در تجارت مواد غذایی چیزی در مورد چربی گیر رستوران می دانند. این چربی کیر ها را می توان از همه چیز از فایبرگلاس و پلی اتیلن ساخت، و در حالی که پلاستیک ممکن است بعید ترین انتخاب به نظر برسد، در واقع یکی از بهترین گزینه ها است. در اینجا به برخی از دلایلی که چرا یک چربی گیر پلاستیکی با کیفیت خوب می تواند برای کسب و کار شما سودمند باشد نگاهی می اندازیم.چربی گیرهای پلی اتیلن و فایبرگلاس مقرون به صرفه تر هستند.چربی گیر های پلی اتیلن و فایبرگلاس ساخته می شوند که در مقایسه با چیزی مانند فولاد ضد زنگ یا مس، ماده گران قیمتی نیست. بنابراین، می‌توانید برای کسری از مبلغی که در صورت خرید انواع دیگر باید بپردازید، یک چربی‌گیر پلی اتیلن و فایبرگلاس خوب پیدا کنید. این بدان معناست که با گذشت زمان، هر بار که باید چربی گیرها را تعویض کنید، هزینه زیادی را برای چربی گیرها خرج نمی کنید زیرا قدیمی به هدف خود عمل کرده است.چربی گیرهای پلی اتیلن و فایبرگلاس به خوبی در برابر مواد شیمیایی مقاومت می کنند.مواد شیمیایی زیادی وجود دارد که در یک رستوران معمولی در فاضلاب شسته می شود و حتی مواد خورنده مانند نمک و اسیدها نیز طبیعی هستند. فلز ممکن است در مورد چربی گیر بادوام‌ تر به نظر نرسد، مواد چربی گیر پلاستیکی تجزیه نمی شوند زیرا در معرض مقادیر زیادی نمک، مواد تمیزکننده خشن یا مایعات اسیدی قرار گرفته اند، بنابراین چربی گیر پلاستیکی نسبت به فلزی خدمات طولانی تری به شما ارائه می دهد.چربی گیر های پلی اتیلن و فایبرگلاس از رشد قارچ و باکتری جلوگیری می کند.فایبرگلاس و پلی اتیلن که برای تولید چربی‌گیر رستوران استفاده می‌شود، خواه یک ماده فایبرگلاس یا پلی اتیلن باشد، یک مزیت عمده دارد: این یک ماده غیر متخلخل است که از رشد قارچ یا باکتری پشتیبانی نمی‌کند. اگر نمی توانید مرتباً چربی گیر رستوران را تمیز کنید، آخرین چیزی که می خواهید این است که کپک ها و باکتری هایی در آن ایجاد شود که می تواند تهدیدی برای سلامت کسب و کار شما باشد. برخی از فلزات در حالت جدید از رشد قارچ و باکتری حمایت نمی کنند، اما با وقوع خوردگی، ممکن است همان کیفیت ها وجود نداشته باشد.

مراقبت و نگهداری چربی گیر رستوران:

سوالی که بسیاری از صاحبان رستوران دارند این است که چقدر چربی گیر رستوران واقعاً باید تمیز شود. متأسفانه، هیچ قانون واقعی وجود ندارد. بسته به اندازه، نوع و بهره وری آشپزخانه شما، به برنامه تمیز کردن بسیار متفاوتی از رستوران در خیابان نیاز دارید.با این حال، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که چربی گیر رستوران شما خیلی سریع پر نمی شود. بهترین روش ها شامل به حداقل رساندن ضایعات مواد غذایی جامد است که در زهکشی تخلیه می شود، شستشوی ظروف چرب با آب سرد و استفاده از مواد شوینده زیست تخریب پذیر برای تمیز کردن.حتی با بهترین مراقبت، تنظیم یک برنامه نگهداری پیشگیرانه همچنان یک ایده هوشمندانه است. چربی گیر های رستوران بیش از حد پر می توانند به سرعت به فاجعه تبدیل شوند و به تمیز کردن بسیار گران تر و حتی جریمه های سنگین نیاز داشته باشند.وقتی چربی‌گیر های رستوران به‌درستی تمیز و مراقبت شوند، دارایی ‌های ارزشمندی برای آشپزخانه‌ های صنعتی هستند که از گرفتگی لوله‌ ها با چربی، روغن و ...جلوگیری می‌کنند. هر چند ابعاد ان ها بزرگ یا کوچک باشد، روش کلی که آن ها برای جدا کردن آب از چربی و روغنی به کار می برند یکسان است. راه حل های مختلفی برای نگهداری و پاکسازی چربی گیر رستوران وجود دارد.

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر:

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو چربی گیر رستوران و طراحی تجهیزات صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد.چربی گیر رستوران شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، یک سرمایه گذاری عالی، با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چربی گیر رستوران، فرآیند تولید چربی گیر رستوران و همچنین اطلاع از قیمت چربی گیر رستوران، به وبسایت چربی گیر رستوران تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشید.


  • ۰۰/۱۰/۲۷
  • چربی گیر تجهیزگستر خاورمیانه